De  Stichting vertellen is voor haar werk afhankelijk van haar participanten en bijdragen van deelnemers aan activiteiten en ontmoetinsdagen. Maar zij staat ook open voor bijdragen door donaties en voor giften

Eenmalige giften

Mocht je de Stichting Vertellen eenmalig willen steunen, dan kun je een gift overmaken op bankreknr NL43TRIO 0198 0974 17 t.n.v Stichting Vertellen.

Een notariele schenking, een erfstelling of een legaat.

Je kunt hiervoor contact opnemen met onze penningmeester (via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Voor de belastingvoordelen van een notariele schenking kun je alvast een kijkje nemen op de website van Schenkservice (www.schenkservice.nl). Voor juridische informatie kun je contact opnemen met een notaris bij je in de buurt. Kijk op www.notaris.nl of bel met de notaristelefoon 0900-346 9393 ( € 0.25 per minuut). Vragen over de belasting kun je stellen aan de belastingdienst tel. 0800-0543 ( gratis) Of kijk op www.belastingsdienst.nl

ANBI

De Stichting Vertellen is door de belastingdienst aangemerkt als ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling). Meer informatie over ANBI Stichting Vertellen

op en rond 20 maart 2017: Wereldverteldag (www.wereldverteldag.nl

zaterdag 20 mei 2017: Ontmoetingsdag in Utrecht m.m.v. Vertelkring Delft.

zaterdag 7 oktober 2017: Ontmoetingsdag in Antwerpen bij zusterorganisatie Van Stoel tot Stoel.

zaterdag 27 januari 2018: Erwaseens Vertel Event in de Gelderlandfabriek in Culemborg.