Op zoek naar nieuwe vertelplekken; naar publiek dat nog niet weet dat het publiek is!

Verhalen vertellen kan overal. Er wordt verteld op scholen, in theaters, op festivals en op andere plekken. Maar er is nog een wereld te veroveren... Op welke nieuwe originele plekken kunnen we onze verhalen kwijt? In welke situaties, voor welke groepen vertellen we ons volgende verhaal? En hoe komen we daar dan terecht?

Op 20 mei ontdekken we succesverhalen van vertellers die nieuwe wegen hebben gevonden. Met hun inspiratie gaan we op zoek naar nog meer nieuwe mogelijkheden. We verzamelen originele ideeën en  gaan meteen aan de slag om te verkennen hoe die werkelijkheid kunnen worden. Een deskundig iemand van buiten de vertelwereld (!), Linda Ammerlaan, cultureel ondernemer uit Delft, is aanwezig voor tips en aanwijzingen. Kijken door een andere bril! Hoe ga je jezelf presenteren, hoe overtuig je mensen van de waarde van je verhaal.

zaterdag 27 januari 2018: Erwaseens Vertel Event in de Gelderlandfabriek in Culemborg. Meer informatie in de agenda.

op en rond 20 maart 2018: Wereldverteldag (www.wereldverteldag.nl)

de datum voor de ontmoetingsdag in 2018 wordt nog vastgesteld.