Het duurt nog even, maar we willen toch al nadenken over de activiteiten volgend jaar.

Nu de stichting vertellen dit jaar een financieel sterke basis heeft gekregen kunnen we met vertrouwen over de toekomst nadenken. De ontmoetingsdagen blijven een belangrijke rol spelen. We denken aan weer drie dagen, twee georganiseerd door vertellers, en een door een organisatie zoals a.s. mei op initiatief van de Vertelacademie al gebeurt. Noteer alvast voor volgend jaar:
- 05 februari
- 14 mei (rekening houdend dat Boijl w.s. in weekend van 10 tot12 juni valt)
- 01 oktober
Maar we willen meer activiteiten gaan ondernemen. Zo denken we over het bieden van mogelijkheden tot coaching van vertellers; over het begeleiden van jong (en/of nieuw) talent zoals nu ook al in sommige andere landen gebeurt; over meer samenwerking met de vertelscholen; over hechtere internationale samenwerking; en misschien heb jij ook nog wel hele goede ideeën waar we nog niet van hebben gehoord.

Wil je meedenken over de toekomst van de stichting vertellen, meld j
e dan aan voor een van de werkgroepen, of kom met een voorstel voor een nieuwe werkgroep, bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. En bezoek ook een ontmoetingsdag!

Op en rond 20 maart 2019 is het weer Wereldverteldag (www.wereldverteldag.nl).

Het komende Erfgoed Vertel Event vindt plaats op maandag 20 mei 2019 (https://bit.ly/2NKXgFi).

De komende ontmoetingsdag zal plaatsvinden op 28 september 2019.

Het volgende Vertel event vindt plaats op zaterdag 25 januari 2020 in de Gelderlandfabriek in Culemborg.