Griekse mythes

Ieder jaar rondom 20 maart, Wereldverteldag, worden er wereldwijd verhalen verteld met eenzelfde thema. Het vertellen van verhalen verbindt mensen met elkaar!

De Stichting Vertellen wil vertellers de mogelijkheid geven om hun evenement in het kader van Wereldverteldag te delen. Zij heeft daarvoor een website gemaakt, met een kaart waarop alle activiteiten in Nederland en Vlaanderen zichtbaar gemaakt kunnen worden. Zowel open als besloten activiteiten (bijvoorbeeld op scholen of in verpleeghuizen) mogen daarop gedeeld worden!

Ook delen we regelmatig inspirerende berichtjes, aankondigingen van Vertelevenementen op onze facebookpagina van Wereldverteldag. Like deze pagina voor de allerlaatste informatie!

Het thema van 2019 is: Mythen, legendes en heldendichten!

De komende ontmoetingsdag vindt plaats op 28 september 2019 in de Gelderlandfabriek in Culemborg. Lees meer op de pagina Nieuws

Het volgende Vertelevent staat gepland op zaterdag 25 januari 2020 in de Gelderlandfabriek in Culemborg.

Op en rond 20 maart 2020 is het weer Wereldverteldag (www.wereldverteldag.nl).