Laden Evenementen

Rap 100

Rapenburg 100

december 2019

Het meisje en de revolutie

8 december 2019 @ 16:00 - 17:45
Rap 100, Rapenburg 100
+ Google Maps

"Het meisje en de revolutie" is een vertelvoorstelling door Oriana van der Sande. In 1989, na de val van de Berlijnse muur en de val van het Ijzeren Gordijn, valt in Roemenië ook het regime van Ceausescu. Oriana, afkomstig uit Roemenie, vertelt hoe zij deze revolutie als meisje van 12 heeft ervaren. Persoonlijke herinneringen én een historisch document. Verteld met de luchtigheid van een jong meisje, maar met de voelbare ernst van de situatie. Entree € 10,00 Reserveren via hetverhalenrijk@gmail.com

Meer weten »

april 2020

Groene verhalen ophalen

4 april 2020 @ 10:00 - 17:00
Rap 100, Rapenburg 100
€ 75,00

Een workshop waarin we op zoek gaan naar "groene verhalen". Kunnen verhalen bijdragen aan een meer duurzame wereld? Welke verhalen zijn dat? Bestaan ze? Moeten we ze zelf maken? Wat kunnen die verhalen? Inspireren, informeren, waarschuwen, helpen uitrusten om straks in actie te komen? We brainstormen, snuffelen in materialen, verzinnen, schrijven, oefenen. Het streven is dat iedereen met een kort groen verhaal of een groen fragment op zak, weer naar huis gaat.

Meer weten »
+ Exporteer Evenementen