Warning: "continue 2" targeting switch is equivalent to "break 2". Did you mean to use "continue 3"? in /home/stichting/domains/stichtingvertellen.nl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858

Warning: "continue 2" targeting switch is equivalent to "break 2". Did you mean to use "continue 3"? in /home/stichting/domains/stichtingvertellen.nl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2862

Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stichting/domains/stichtingvertellen.nl/public_html/wp-content/plugins/participants-database/vendor/wp-session-manager/wp-session-manager.php on line 46

Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stichting/domains/stichtingvertellen.nl/public_html/wp-content/plugins/unyson/framework/includes/hooks.php on line 259
Vertelforum Erwaseens – Stichting Vertellen

Erwaseens Vertelforum

De Stichting Vertellen is een netwerk van, voor en door vertellers.

Naast de ontmoetingsdagen, het Vertel event en de nieuwsbrief is er sinds 6 mei 2019 ook een forum: een plaats waar vertellers elkaar vragen kunnen stellen, tips en nieuws kunnen uitwisselen, en soms ook discussiëren.

Dit forum vervangt de Erwaseens mailinglijst waar je geen lid meer van kan worden. Die mailinglijst is per 1 juni 2019 opgeheven.

Inschrijven op het forum is gratis en staat open voor alle vertellers.

Hiervoor moet je je eerst registreren. Ga naar www.vertelforum.nl en klik rechtsboven in de rode balk op Registreren.

Nadat je akkoord bent gegaan met de gebruikersvoorwaarden krijg je een invulformulier te zien.

Vul je naam in als Gebruikersnaam. Op veel internetforums gebruiken mensen schuilnamen – wij zijn een netwerk van mensen die elkaar kennen, dus we moedigen je aan je eigen naam te gebruiken.

Na het versturen van het formulier krijg je de mededeling dat een beheerder je aanvraag goed moet keuren. Nadat dit gebeurd is krijg je een mail met de vraag je inschrijving te bevestigen. Vanaf dat moment kan je inloggen op het forum.

Op het forumoverzicht zie je een aantal titels. Dit omdat we gebruik mogen maken van het forum van de Vertelacademie. Ons forum staat bovenaan: het Erwaseens forum.

Wanneer je dat opent zie je de titels van onderwerpen waar mensen een bericht over hebben gestuurd. Bovenaan staat een bericht met de gebruiksaanwijzingen, die ook verderop deze pagina te lezen zijn. Daar staat in hoe je zelf een onderwerp kan insturen of hoe je kan reageren op een onderwerp. Ook kan je een aantal dingen voor jezelf instellen zoals bijvoorbeeld dat je een mailtje krijgt wanneer iemand een nieuw onderwerp op het forum heeft neergezet.

Veel succes, en vooral ook: veel plezier met en van het forum.

Gebruiksaanwijzingen

Forum registreren gebruiksaanwijzing

Korte gebruiksaanwijzing

Uitgebreide gebruiksaanwijzing

Een aantal opmerkingen over het forum
  • Het Erwaseens Vertelforum is bestemd voor vertellers en andere belangstellenden om informatie, ideeën en gedachten uit te wisselen die verband houden met het vertellen van verhalen.
  • Het forum wordt beheerd door de Stichting Vertellen i.s.m. de Vertelacademie
  • De e-mail adressen worden NIET aan derden verstrekt.
  • Oneigenlijk gebruik van dit forum is niet toegestaan. De Stichting Vertellen behoudt zich het recht voor bij oneigenlijk gebruik of bij misbruik van het forum een deelnemer te verwijderen.
  • Alle gebruikelijke Nederlandse privacy en algemene omgangsregels (wettelijk dan wel maatschappelijk) zijn van toepassing.
Verder hanteren wij de volgende gedragsregels
  • Deelnemers kunnen een bericht plaatsen als het voor alle deelnemers aan het forum bestemd is.
  • Antwoorden op vragen die voor velen of iedereen interessant zijn gaan via de reply-knop.
  • Antwoorden, bestemd voor individuele personen, beantwoord je naar het privé e-mail adres. Dus stuur deze persoon een e-mail met je antwoord en geef geen antwoord op het forum.
  • Als de vraag voldoende (privé) beantwoord is en reacties niet meer nodig zijn geef dan een reply waarin je dat aangeeft met achter de titel de vermelding: "Onderwerp gesloten."

Verdere suggesties zijn welkom - stuur ze naar info@stichtingvertellen.nl

Vertelforum 1
Vertelforum 2
Vertelform 3