Over de verteller

Voor en achternaam
Marin Millenaar
Beschrijving
Volksverhalen, sprookjes en fabels vanuit de hele wereld, maar ook fantastische, autobiografische, literaire en geïmproviseerde verhalen voor jong (v.a. 6 jaar) en oud. In veel verhalen met muziek, die daar dan integraal onderdeel van uitmaakt. Ook optredens waarin de muziek (jaren 50/60/70 liedjes-repertoire) voorop staat.
Publiek
6-9 jaar, 9-12 jaar, 12-16 jaar, kinderen, jongeren, volwassenen, ouderen, ouderen met dementie, culturele bijeenkomsten, scholen, huiskamers, bedrijven
Toegepast vertellen
vertellers, bedrijven, ouderen, ouderen met dementie
Opleidingen
Ik geef intervisie en praktijkbegeleiding aan leerroutestudenten van de Vertelacademie en coach vertellers in de Gember en Citroenen Vertelwerkplaats.
Vertelschool
2011-2016 Leerroute "Vertellen voor groot Publiek" (Vertelacademie) 2016-2019 "Storytelling" (Stedelijke Academie voor Muziek Woord en Dans te Lier in België)
Ervaring
Ervaring met grote (ca. 250 mensen) en kleinere groepen, o.a. op basisscholen, instellingen, bibliotheken, boekhandels, bruiloften, 50+ verenigingen, vertelcafé's, festivals, zwembaden, huiskamers, theaters, vertelzolders, kraakpanden, parken, etc.

Contact informatie

0647072044