Participant worden

Iedere beginnende, gevorderde, amateur of professionele verteller kan zich aanmelden bij de stichting en participant worden. Daarnaast zijn andere belangstellenden welkom die, bijvoorbeeld als organisator, sterk bij de wereld van het vertellen zijn betrokken.

Voor een geringe jaarlijkse bijdrage word je participant-verteller met veel privileges en een eigen webpagina, of verteller met alleen je NAW-gegevens.

Je maakt dan deel uit van de kring van participanten. De participantenbijdrage is nodig om de continuïteit van de stichting en de website te waarborgen. Daartegenover staan de volgende privileges:

Als je participant bent
  • word je naam opgenomen in het vertellersbestand op de site en ontvang je een inlogcode
  • krijg je een eigen informatiepagina op de site
  • kun je publieke voorstellingen aan de vertelagenda toevoegen
  • word je rechtstreeks op de hoogte gehouden van het laatste nieuws van de stichting
  • ontvang je korting op activiteiten van de Stichting Vertellen, zoals ontmoetingsdagen en het jaarlijkse VertelEvent
  • kun je participeren in beleidszaken, en kun je je stem laten horen tijdens de ontmoetingsdagen en het jaarlijkse Vertel Event

Na aanmelding word je direct gratis op de vertellerslijst gezet en zijn je gegevens bekend bij de Stichting Vertellen. Op de website verschijnen je naam en e-mailadres.

Daarna ontvang je een e-mail van de Stichting Vertellen met een uitnodiging om participant-verteller te worden en een incasso formulier in te sturen zodat wij de jaarlijkse bijdrage kunnen incasseren. Deze bijdrage bedraagt 60 Euro per jaar. Op het formulier wordt een bedrag genoemd van vierenzestig Euro omdat dit het oorspronkelijke bedrag was. Wij hebben de bijdrage de afgelopen jaren verlaagd, maar we weten uiteraard niet wat de toekomst brengt. Daarom laten we het getal 64 op het formulier staan.

Wil je meer weten over de organisatie van Stichting Vertellen, kijk dan op de pagina's Over ons. En lees in onze Privacy Verklaring hoe wij omgaan met jouw gegevens.

Meld je nu aan als participant!

Aanmelden doe je door middel van het volgende formulier. Daarna nemen wij contact met je op.

book-2929646_1920