SAMEN-SCHOLING

📅 Save the date!

🌟 Stichting de LegendeJagers presenteert de allereerste samen-scholing bijeenkomst voor en door vertellers uit Nederland en contreien op 2 november 2024 in de omgeving van Breda.

🎭 Laat je inspireren, motiveren en leer van anderen tijdens deze unieke gelegenheid. Doe mee aan interactieve sessies, bouw aan je netwerk, deel ervaringen en luister naar boeiende verhalen.

🎨 Ons programma is speciaal ontworpen om aan te sluiten bij de competenties van het '8 kleuren' competentie model ontwikkeld door Veva Gerards in samenwerking met FEST in 2020. Ontdek hoe deze competenties jouw vertelvaardigheden kunnen verrijken.Mis deze kans niet om jezelf te ontwikkelen en samen met gelijkgestemden te groeien in het vertellen van legendarische verhalen. We zien je graag op 2 november!

💶 € 17,50 Participanten
💶 € 25,00 Niet Participanten

Dit concept, waarbij lokale partijen het voortouw nemen en stichting vertellen op allerlei manieren ondersteund en faciliteert. Elke regio krijgt een aandacht functionaris vanuit stichting vertellen. Wil jij (of met je vertelkring/groep) een ontmoetingsdag met ons vormgeven meld je aan via: info@stichtingvertellen.nl

2024 2 Nov Visual2