Warning: "continue 2" targeting switch is equivalent to "break 2". Did you mean to use "continue 3"? in /home/stichting/domains/stichtingvertellen.nl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858

Warning: "continue 2" targeting switch is equivalent to "break 2". Did you mean to use "continue 3"? in /home/stichting/domains/stichtingvertellen.nl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2862

Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stichting/domains/stichtingvertellen.nl/public_html/wp-content/plugins/participants-database/vendor/wp-session-manager/wp-session-manager.php on line 46

Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stichting/domains/stichtingvertellen.nl/public_html/wp-content/plugins/unyson/framework/includes/hooks.php on line 259
Bio verteller – Stichting Vertellen

Over de verteller

Bedrijfsnaam
Koning Michaelis van Lagerland
Voor en achternaam
Michèl Admiraal
Beschrijving
Koning Michaelis van Lagerland draagt voor uit zijn driedelige sprookjesbiografie De Koning en de Prinses. Ga met hem mee op zijn zoektocht naar de liefde, doorsta met hem de ontberingen van de Verboden Bergen en huiver als hij vertelt over zijn duel op leven en dood met piratenkoning Vlad Ubbin. De verhalen zijn geschikt voor kinderen en volwassenen en vertalen de hedendaagse realiteit naar een magische wereld.
Publiek
12-16 jaar, jongeren, volwassenen, ouderen, culturele bijeenkomsten, scholen, huiskamers, bedrijven, fantasy festivals
Toegepast vertellen
levensloop, ouderen