Over de verteller

Voor en achternaam
Rob Hopstaken
Beschrijving
Stichting Legendejagers brengt sagen, legenden, sprookjes en historische verhalen dichter bij de mensen. Legendejagers vertellen verhalen, begeleiden wandeltochten en zetten die tochten uit. Ze participeren in erfgoedprojecten en komen op tal van gelegenheden in actie als verhalenvertellers. Soms in combinatie met een folkband, soms als individuele verteller op een wandeling door stad en land. Ze brengen oude sagen en legenden, maar ook de geschiedenis tot leven.
Publiek
6-9 jaar, 9-12 jaar, 12-16 jaar, kinderen, jongeren, volwassenen, ouderen, ouderen met dementie, culturele bijeenkomsten, scholen, huiskamers, bedrijven, community art
Toegepast vertellen
vertellers, bedrijven, community art, ouderen, ouderen met dementie, historisch erfgoed