Vertelpodium

Naam Vertelpodium
Gember & Citroenen
Bijzonderheden
Gember & Citroenen wordt georganiseerd door Nancy Wiltink en Marin Millenaar. Het vindt alsnog plaats in (pop-up) café de Ruimte aan de Distelweg 83 in Amsterdam Noord, maar ook wanneer De Ruimte verhuist, kun je het nieuwste adres vinden op onze website. De Ruimte zit momenteel op ongeveer 10 minuten loopafstand van de Buiksloterwegveer achter het CS in Amsterdam. Er is over het algemeen voldoende parkeerrruimte, maar er moet sinds kort wel voor betaald worden. Op ons podium worden Nederlandstalige fantastische en fictieve verhalen verteld, telkens afgewisseld met muziek en is gericht op volwassenen, 14+. Voor de pauze vertelt Nancy of Marin (de ander presenteert) en is er tijd voor één open podium verteller met een 10 minuten verhaal, met een maximale uitloop tot 15 minuten. Na de pauze krijgt de - telkens wisselende - hoofdgast (die ook het thema van de dag bedenkt) het podium. Voor het open podium plekje kun je je aanmelden middels een mailtje naar info@marinmillenaar.nl. We hebben alleen per maand maar één open podium plekje, die zitten dus snel vol! Wanneer speelt dit zich allemaal af? Van september tot en met mei; elke 3e zondag van de maand gaat de deur open om 16.00 uur en beginnen de verhalen strak om 16.30 uur. Om 19.00 uur gaan we aan tafel voor een eenvoudige vegetarische (dus ook halal) dagschotel. Het is verstandig om een plekje te reserveren wanneer je wilt komen luisteren, dan houden we tot 16.15 uur een plekje voor je vrij. Kom je later, dan loop je de kans dat we vol zitten. Je kunt reserveren middels een emailtje naar: info@marinmillenaar.nl. Vermeldt dan ook meteen even of je blijft eten en met hoeveel personen je komt.  Entree: We werken zonder entree, met een hoed op het eind, maar geven daar wel een richtbedrag bij, voor hen die dat kunnen missen. Dat bedrag is momenteel €10,-. Bijzonderheid van ons podium: De gezamenlijke maaltijd van vertellers, muzikanten, dichters en publiek wordt meestal door 2/3e deel van de aanwezigen genuttigd en is een belangrijk onderdeel in de publieke transformatie van "IK" naar "WIJ".
Distelweg 83
Postcode