Vertelpodium

Naam Vertelpodium
Het Weeshuis van de Kunst
Bijzonderheden
Het Weeshuis van de Kunst in de Bilt is het podium voor en door de buurt. Een plek waar je als buurtbewoner kunt genieten en meedoen. Een meemaak podium met verrassende optredens, talk the talk, pantoffelpop maar ook initiatieven uit de buurt zijn welkom! Er worden ‘echt gebeurd’ verhalen verteld en bijeenkomsten met een maatschappelijk thema of vraag georganiseerd. Artiesten als Frisbee en Monir Goran, verhalenvertellers uit de gemeente maar ook Claudia de Breij en Helmert Woudenberg gingen u voor! De afgelopen twee jaar is er een toegankelijke plek ontstaan die gedragen wordt door de mensen zelf, met eigen initiatieven als het Buurtkoor. Een plek waar een ieder bijdraagt waar hij/zij genoeg van heeft tijd, ideeën, spullen, geld en diensten. Het Weeshuis van de kunst zijn Pauline, Heiko, Miranda en Nienke. Wij zijn betrokken en enthousiaste mensen die op vrijwillige basis de organisatie van het Weeshuis in handen hebben. Wij vinden het belangrijk dat kunst en cultuur bereikbaar is en blijft voor iedereen! Dus doet je mee? Want alleen samen maken we het mogelijk!
Prof. Dr. Asserweg 2
Postcode