Warning: "continue 2" targeting switch is equivalent to "break 2". Did you mean to use "continue 3"? in /home/stichting/domains/stichtingvertellen.nl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858

Warning: "continue 2" targeting switch is equivalent to "break 2". Did you mean to use "continue 3"? in /home/stichting/domains/stichtingvertellen.nl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2862

Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stichting/domains/stichtingvertellen.nl/public_html/wp-content/plugins/participants-database/vendor/wp-session-manager/wp-session-manager.php on line 46

Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stichting/domains/stichtingvertellen.nl/public_html/wp-content/plugins/unyson/framework/includes/hooks.php on line 259
Aanstaande Evenementen – Stichting Vertellen
Laden Evenementen

← Terug naar Evenementen

Hervormde Kerk Noordwolde

+ Google Maps
Dwarsvaartweg 1
Noordwolde, Groningen Nederland

september 2020

Passion

26 september @ 20:00 - 21:00
Hervormde Kerk Noordwolde, Dwarsvaartweg 1
Noordwolde, Groningen Nederland
+ Google Maps

Passie, dat is wat voortdurend spreekt uit de verhalen en muziek die in deze productie worden vertolkt. In ´Passion´ worden muziek en verhalen op een nieuwe manier gecombineerd. De muziek is de basis waarop de verhalen gemaakt zijn. De woorden verklanken de beelden die de muziek bij de verteller oproept. De muziekkeuze is even verrassend als inspirerend. Uitgangspunt zijn orgelwerken van de Fransman Jehan Alain. De verhalen stimuleren de luisteraars om stil te staan bij wat ze horen en daar…

Meer weten »
+ Exporteer Evenementen

Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stichting/domains/stichtingvertellen.nl/public_html/wp-content/plugins/unyson/framework/helpers/class-fw-session.php on line 13