Warning: "continue 2" targeting switch is equivalent to "break 2". Did you mean to use "continue 3"? in /home/stichting/domains/stichtingvertellen.nl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858

Warning: "continue 2" targeting switch is equivalent to "break 2". Did you mean to use "continue 3"? in /home/stichting/domains/stichtingvertellen.nl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2862

Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stichting/domains/stichtingvertellen.nl/public_html/wp-content/plugins/participants-database/vendor/wp-session-manager/wp-session-manager.php on line 46

Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stichting/domains/stichtingvertellen.nl/public_html/wp-content/plugins/unyson/framework/includes/hooks.php on line 259
Aanstaande Evenementen – Stichting Vertellen
Laden Evenementen

← Terug naar Evenementen

Hotel Tjaarda Oranjewoud

+ Google Maps
Koningin Julianaweg 98
Oranjewoud, Nederland
www.posthuistheater.nl

december 2020

Couperus Culinair

12 december @ 18:00 - 21:00
Hotel Tjaarda Oranjewoud, Koningin Julianaweg 98
Oranjewoud, Nederland
+ Google Maps

Sprankelende smaken, kleurrijke klanken, verrukkelijke verhalen Na het grote succes van het Dahldiner en andere verteldiners trakteren de verhalenvertellers Frank Belt en Marjan Penterman u nu op het werk van één van Nederlands beroemdste schrijvers, Louis Couperus. In zijn boeken wordt volop gegeten en gedronken. Van abrikozenbeignets tot pastei met macaroni, van sajoer gado-gado tot amandeltaart, van kardinaalswijn tot Vermouth Americano. Louis Couperus en zijn vrouw Elisabeth Baud hielden van lekker eten en drinken. Elisabeth hield zelfs een schriftje bij…

Meer weten »
+ Exporteer Evenementen

Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stichting/domains/stichtingvertellen.nl/public_html/wp-content/plugins/unyson/framework/helpers/class-fw-session.php on line 13