Warning: "continue 2" targeting switch is equivalent to "break 2". Did you mean to use "continue 3"? in /home/stichting/domains/stichtingvertellen.nl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858

Warning: "continue 2" targeting switch is equivalent to "break 2". Did you mean to use "continue 3"? in /home/stichting/domains/stichtingvertellen.nl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2862

Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stichting/domains/stichtingvertellen.nl/public_html/wp-content/plugins/participants-database/vendor/wp-session-manager/wp-session-manager.php on line 46

Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stichting/domains/stichtingvertellen.nl/public_html/wp-content/plugins/unyson/framework/includes/hooks.php on line 259
Aanstaande Evenementen – Stichting Vertellen
Laden Evenementen

← Terug naar Evenementen

Theater De Bres

Schoolstraat 4
Leeuwarden, Nederland
www.theaterdebres.nl

oktober 2020

Hoe tem ik een monster?

14 oktober @ 15:00 - 16:00
Theater De Bres, Schoolstraat 4
Leeuwarden, Nederland
€ 5

Familievoorstelling voor iedereen van 8 jaar en ouder. Allemaal zijn we wel ergens bang voor. Sommigen voor spinnen, anderen voor grote jongens, weer anderen om in hun broek te plassen. Soms lijkt je angst wel zo groot als een monster. En wat doe je dan? Is zo’n monster wel te overwinnen? Verhalenverteller Frank Belt weet hoe het is om bang te zijn. En hij heeft geleerd hoe je je monster aan kunt pakken. Wil je weten hoe? Het zit verpakt…

Meer weten »
+ Exporteer Evenementen

Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stichting/domains/stichtingvertellen.nl/public_html/wp-content/plugins/unyson/framework/helpers/class-fw-session.php on line 13