Laden Evenementen

Cultuurcentrum Griffioen VU, Uilenstede 106
Amstelveen, Nederland
+ Google Maps

We gaan verhalen vertellen. Waargebeurde verhalen, fictieve verhalen, verhalen van lang geleden en verhalen van nu. We onderzoeken verhaalstructuren, improviseren met teksten en werken aan vorm, inhoud en presentatie. Verhalen gaan leven door een sterke verbinding met jezelf, je materiaal en je luisteraars. Ontspanning en bewust gebruik van lichaam, adem en stempelen daarbij. Leer hoe je met jouw verhaal anderen kunt raken, meenemen en inspireren!

Meer weten »

april 2021

Cursus storytelling van 6 avonden

14 april @ 17:30 - 26 mei @ 19:30
Cultuurcentrum Griffioen VU, Uilenstede 106
Amstelveen, Nederland
+ Google Maps

We gaan verhalen vertellen. Waargebeurde verhalen, fictieve verhalen, verhalen van lang geleden en verhalen van nu. We onderzoeken verhaalstructuren, improviseren met teksten en werken aan vorm, inhoud en presentatie. Verhalen gaan leven door een sterke verbinding met jezelf, je verhaal en je luisteraars. Ontspanning en bewust gebruik van lichaam, adem en stem helpen daarbij. Leer hoe je met jouw verhaal anderen kunt raken, overtuigen en inspireren!

Meer weten »
+ Exporteer Evenementen