Laden Evenementen

← Terug naar Evenementen

september 2021

OP AVONTUUR! (in de bieb in Feijenoord)

22 september @ 14:30 - 15:00
bibliotheek Feijenoord, Sandelingplein 16 B
Rotterdam, Zuid-Holland 3075 AG
Gratis

Op Avontuur! is een nieuw vertelfestival in Rotterdam, speciaal voor kinderen in de basisschool-leeftijd. Op woensdag 22 september vertelt Samora de Boer 's middags spannende verhalen in de bibliotheek in Feijenoord. Heb je daarna de smaak te pakken? Dan is er zondag een festival met 9 voorstellingen in de Centrale Bibliotheek van Rotterdam. Voorstelling is geschikt voor kinderen van 5-10. Toegang is deze middag gratis, wel ivm Corona-regels even een plekje reserveren via https://www.bibliotheek.rotterdam.nl/activiteiten/agenda/evenement/27318-op-avontuur-met-samora-de-boer-5-10-jaar

Meer weten »

OP AVONTUUR! (in de bieb in Ommoord)

22 september @ 14:30 - 15:00
Bibliotheek Ommoord, Briandplaats 21
Rotterdam, Zuid-Holland 3068 jj Nederland
Gratis

Olifant is heel nieuwsgierig. Daarom stelt hij veel vragen. Zo veel vragen dat de andere dieren er boos om worden. Daarom gaat Olifant op avontuur om zelf antwoorden te zoeken. Hermine van Helden, een vaste kracht bij de Stichting Verhalenfontein, vertelt al vele jaren mooie verhalen. Dit keer een avontuur van een heel nieuwsgierig olifantje. De dieren worden boos omdat het altijd vragen stelt. Tot hij vertrekt om zelf antwoorden te zoeken. In september 2021 organiseren de Stichting Verhalenfontein, Bibliotheek…

Meer weten »

OP AVONTUUR! (in de bieb van Delfshaven)

22 september @ 15:00 - 15:30
Bibliotheek Delfshaven, Rösener Manzstraat 80
Rotterdam, Zuid-Holland 3026 TV Nederland
Gratis

Op Avontuur! is een nieuw vertelfestival in Rotterdam, speciaal voor kinderen in de basisschool-leeftijd. Op woensdag 22 september vertelt Nico van Lent 's middags spannende verhalen in de bibliotheek in Delfshaven. Over luie Jack bijvoorbeeld... Heb je daarna de smaak te pakken? Dan is er zondag een festival met 9 voorstellingen in de Centrale Bibliotheek van Rotterdam. Voorstelling is geschikt voor kinderen van 5-10. Toegang is deze middag gratis, wel ivm Corona-regels even een plekje reserveren via https://www.bibliotheek.rotterdam.nl/activiteiten/agenda/evenement/27331-op-avontuur-met-nico-van-lent-5-10-jaar

Meer weten »

OP AVONTUUR! (in de bieb van IJsselmonde)

22 september @ 16:00 - 16:30
Bibliotheek IJsselmonde, Herenwaard 15
Rotterdam, Zuid-Holland 3078 AK Nederland
Gratis

Op Avontuur! is een nieuw vertelfestival in Rotterdam, speciaal voor kinderen in de basisschool-leeftijd. Op woensdag 22 september vertelt Hermine van Helden 's middags spannende verhalen in de bibliotheek in IJsselmonde. Heb je daarna de smaak te pakken? Dan is er zondag een festival met 9 voorstellingen in de Centrale Bibliotheek van Rotterdam. Voorstelling is geschikt voor kinderen van 5-10. Toegang is deze middag gratis, wel ivm Corona-regels even een plekje reserveren via https://www.bibliotheek.rotterdam.nl/activiteiten/agenda/evenement/27333-op-avontuur-met-hermine-van-helden-5-10-jaar

OP AVONTUUR! Kindervertelfestival in Rotterdam

26 september @ 13:30 - 16:30
Bibliotheek Rotterdam, Hoogstraat 110
Rotterdam, Zuid-Holland 3011 PV
+ Google Maps

Wil je op avontuur naar verre streken, onbekende plekken en spannende werelden? Gewoon, terwijl je lekker zit te luisteren? Kom dan op zondag 26 september naar Op Avontuur! Een middag vol prachtige verhalen in Bibliotheek Rotterdam. In totaal 9 vertelvoorstellingen op mooie plekjes in de Centrale Bibliotheek voor de leeftijden 4+, 6+ of 8+. Kaarten vooraf reserveren is verplicht, en kan via de bibliotheek (zie link hieronder); kosten per voorstelling: € 5,- voor bibliotheekleden en € 7,50 voor niet-leden.

+ Exporteer Evenementen