Basiscursus Verhalen Vertellen

Logo Vertelacademie

De Basiscursus Verhalen Vertellen van de Vertelacademie is een vierdaagse cursus voor iedereen die aan de slag wil gaan met het vertellen van verhalen.
Tijdens de cursus komen de grondbeginselen van de kunst van het verhalen vertellen aan de orde: verhaalstructuren, associatie- en fantasietraining, beeldend vertellen, presentatie en vertellen vanuit perspectief. De cursus wordt afgesloten met een presentatie aan de eigen groep.
Je hebt geen vertelervaring nodig om deze cursus succesvol te kunnen volgen. We verwelkomen regelmatig leerkrachten, gemeenteraadsleden, marketeers, (groot)ouders, stadsgidsen, communicatie-professionals, leden van vertelkringen, ondernemers, predikanten, leidinggevenden en liefhebbers van verhalen.
Ook deelnemers die al verhalen vertellen in hun werk of als hobby, kunnen de basiscursus volgen om hun vertelvaardigheden aan te scherpen.
De hier vermelde datum is de startdatum. Meer informatie over vervolgdata, inhoud en aanmelden vind je op de website van de Vertelacademie. https://www.vertelacademie.nl/basiscursus